Chì sò i mutivi di u fallimentu di a bobina di cable

A bobina di cable a volte falla durante l'usu.Una volta a bobina di cable falla, hè necessariu di investigà a causa in tempu per chì u prublema pò esse risoltu.In generale, i mutivi di u fallimentu di a bobina di cable includenu principalmente e seguenti situazioni.

tra1

1. A tensione nantu à a bobina di cable hà superatu u so propiu intervallu, cusì u roller di cable falla.Sempre chì a tensione di a bobina di cable hè cuntrullata in un intervallu raghjone, u prublema pò esse evitata.

2. U disignu di a struttura meccanica di l'equipaggiu chì sustene a bobina di cable hè irragionevule, perchè a bobina di cable serà sottumessu à l'allungamentu eccessivu è eventualmente l'equipaggiu si rompe.

3. Ci hè un fenomenu overcurrent durante l'usu di u reel cable.Ancu s'è a superficia di u cable hà una capa protettiva insulante, a temperatura chì pò sustene ancu un standard chjaru.Se u raghju di curvatura di u cable hè più chjucu cà u raghju di curvatura nominale, a pelle hè faciule à Problemi cù torsioni, nodi è rotture.Eventualmente, a bobina di cable falla.

In cortu, u fallimentu di bobine di cable hè un fenomenu cumuni.Quandu scontru un tali prublema, hè necessariu di scopre u prublema, è poi risolve u prublema in una manera mirata.


Tempu di posta: Jul-07-2022