A reta di energia elettrica copre tuttu u paese

Pirsuni rilevanti palesu chì u 12th Pianu quinquennale di putenza ilettricu fucalizza nantu à a trasfurmazioni di u modu di sviluppu di l'energia elettrica, è principarmenti intornu à a struttura di putenza, a custruzzione di a rete elettrica è a riforma di e trè direzzione.In u 2012, u Tibet serà cunnessu à Internet, è a reta di l'electricità copre tuttu u paese.À u listessu tempu, a proporzione di a generazione di energia di carbone è a putenza installata serà ridutta di circa 6% à a fine di u 12u Pianu Quinquennale.L'energia pulita ottimizzerà ancu a struttura di putenza.

A parte di carbone in l'electricità calarà da 6%

Sicondu a ghjente pertinente di China Telephone Union, l'idea generale di u pianu hè "grande mercatu, grande scopu è grande pianu", cuncintratu nantu à a dumanda di u mercatu à u livellu naziunale, ottimisazione di l'alimentazione elettrica, layout di griglia, innuvazione scientifica è tecnologica, pianificazione ecunumia è pulitica di sviluppu di putenza, etc In più, cunsirvazioni energia è riduzzione di emissioni, miccanisimu di prezzi elettricità, scala di energia eolica, mudellu di sviluppu di energia nucleari è altri aspetti sò dinù implicati.

Riguardu à l'energia elettrica in u 11u pianu quinquennale cuncintrau nantu à a struttura di u sviluppu di l'energia elettrica, l'investimentu è u finanziamentu di l'industria di l'energia elettrica, u sviluppu di l'energia rinnuvevuli, è a riforma di u prezzu di l'electricità, a prutezzione di l'ambiente è u risparmiu di risorse, u risparmiu d'energia, u generale. equilibriu per u trasportu di carbone, a riforma di l'energia elettrica rurale è u sviluppu è cusì ottu aspetti di sfarente, u 12e pianu quinquennale metterà in risaltu l'attinzioni à cambià u modu di sviluppu di l'energia elettrica, È soprattuttu intornu à a struttura di putenza, a custruzzione di a rete elettrica è u putere. riforma trè direzzione.

Sicondu u State Grid Energy Research Institute, u cunsumu di l'electricità di tutta a sucietà hà da cuntinuà à aumentà durante u 12th Pianu quinquennale, ma u ritmu di crescita annuale hè più bassu di quellu di u 11e Pianu quinquennale.In u 2015, u cunsumu di l'electricità di a sucietà sana righjunghji 5,42 trilioni à 6,32 trilioni KWH, cù una crescita annuale di 6% -8,8%.Per u 2020, u cunsumu tutale di l'electricità hà righjuntu 6,61 trilioni à 8,51 trilioni di kilowatt-ora, cù una crescita annuale media di 4% -6,1%.

"U ritmu di crescita di u cunsumu tutale di l'electricità rallenta, ma a quantità totale aumenterà sempre, cusì avemu bisognu di ottimisà a struttura di l'alimentazione elettrica per assorbe u cunsumu di carbone in u latu di a generazione, altrimenti ùn pudemu micca scuntrà u scopu di 15% non fossili. energia è riduzzione di emissioni da 40% à 45% da u 2015 ".L'analista di putere Lu Yang hà spressu à u nostru ghjurnalista.

Tuttavia, i ghjurnalisti da a pianificazione di un rapportu di ricerca nantu à vede, "dodicesimi cinque anni" periodu di a struttura di putenza di China hè datu priorità à cù u putere termale di carbone, chì abbisogna ottimisazione struttura fonte di putenza alzendu l'acqua è l'electricità, energia nucleare. è l'acqua di l'energia rinnuvevuli è altre energia pulita è capacità di generazione di energia, è riduce a proporzione di carbone per ottimisà u cumpletu.

Sicondu u pianu, a proporzione di l'energia pulita installata aumenterà da u 24 per centu in u 2009 à u 30,9 per centu in u 2015 è u 34,9 per centu in u 2020, è a proporzione di a generazione di l'electricità aumenterà ancu da u 18,8 per centu in u 2009 à u 23,7 per centu in u 2015 è u 27,6. per centu in 2020.

À u listessu tempu, a proporzione di l'energia di carbone installata è a generazione di energia serà ridutta da circa 6%.Questu hè in linea cù a pruposta di l'Amministrazione di l'Energia chì a parte di u carbone in u cunsumu d'energia primaria durante u 12th Pianu Quinquennale scenderà à circa 63 per centu da più di 70 per centu in u 2009.

Sicondu a pianificazione di l'Amministrazione Energetica Naziunale, durante u periodu di "dodicesimi cinque anni" à a regione orientale per cuntrullà u cunsumu di carbone, u mare bohai, u delta di u fiume Yangtze, u delta di u fiumu di perle, è parte di u nord-est, u cuntrollu strettu di carbone, custruzzione di carbone solu cunsiderà sustegnu custruzzione putenza è u cunsumu di pianta putenza di carbone impurtati, custruzzione di pianta putenza in u livante darà priurità à cù energia nucleari è centrale di gas.

Custruzzione di a rete elettrica: realizà a rete naziunale

Sicondu a previsione di u Statu Grid Energy Research Institute, a carica massima di tutta a sucità righjunghji 990 milioni di kW in 2015, cù un ritmu mediu di crescita annuale di 8,5% durante u 12th Pianu Quinquennale.U ritmu di crescita di a carica massima hè più veloce di u ritmu di crescita di u cunsumu di l'electricità, è a diferenza di u piccu-valle di a griglia continuarà à cresce.Frà elli, a parti orientale hè sempre u centru di carica di u paese.In u 2015, Pechino, Tianjin, Hebei è Shandong, e quattru pruvince di u Mediu Oriente Chine è a Cina di l'Oriente cuntaranu 55,32% di u cunsumu naziunale di l'electricità.

L'aumentu di a carica mette in avanti i requisiti di un funziunamentu sicuru è stabile è una regulazione di piccu più altu.U ghjurnalistu pò vede da u rapportu speciale di a pianificazione, in vista di l'aumentu di a carica elettrica, u periodu di u 12u Pianu Quinquennale serà attraversu l'accelerazione di a custruzzione di a rete elettrica intelligente, cross-provincia è cross-district è migliurà a rete elettrica. scala installata di almacenamentu pompatu.

Shu Yinbiao, subdirector generale di State Grid, hà dettu pocu tempu chì durante u 12th Five-Year Plan, a State Grid implementerà a strategia di "una autorità speciale, quattru istituzioni maiò" per custruisce una rete intelligente forte."Una putenza speciale" significa u sviluppu di UHV, è u "big four" significa u sviluppu intensivu di grande energia di carbone, grande energia idroelettrica, grande energia nucleare è grande energia rinnuvevule è a distribuzione efficiente di l'electricità attraversu u sviluppu di UHV.

"In particulare, duvemu sviluppà a tecnulugia di trasmissione UHV AC, tecnulugia di almacenamentu è di trasmissione di u ventu, tecnulugia di rete intelligente, tecnulugia di trasmissione DC flessibile, tecnulugia di trasmissione UHV DC, tecnulugia di almacenamentu d'energia di grande capacità, nova tecnulugia di cuntrollu di rete energetica, energia distribuita è micro. tecnulugia griglia, etc.Shu YinBiao hà dettu.

Inoltre, per via di l'aleatoriu è di l'intermittenza di l'energia eolica è di a generazione di energia solare, per assicurà u funziunamentu normale di a regulazione di u piccu di putenza, durante u 12th Pianu Quinquennale, a capacità di assorbimentu di l'energia eolica è di l'energia fotoelettrica serà migliurata. aumentendu a proporzione di balla di a trasmissione cumminata di u ventu-incendiu è stabiliscenu un centru di almacenamentu è di trasportu ventu-ventu.

Bai Jianhua, direttore di l'Istitutu di Strategia è Pianificazione di l'Energia di l'Istitutu di Ricerca di l'Energia di a Griglia di u Statu, crede chì "hè più apprupriatu di cunsiderà chì a prufundità di carica massima di a putenza termale ùn deve esse più di 50%, u periodu di a valle di a curva di trasmissione deve esse cuntrullata da 90%, è u rapportu di bundling di a putenza termale furnita da a basa di energia eolica deve esse 1: 2 ".

Sicondu u rapportu di pianificazione, da 2015, più di a mità di l'energia di u ventu di u paese hà da esse trasportatu da i trè Nordu è altri zoni remoti attraversu a rete elettrica cross-provincia è cross-district, a custruzzione di cross-provincia è croce. A rete elettrica di u distrittu hè diventata una di e priorità di u "12th Pianu Quinquennale".

Sicondu i ghjurnalisti, u periodu di u 12u Pianu Quinquennale compie a reta di energia naziunale.In u 2012, cù u cumpletu di u prughjettu di interconnessione 750-kV / ± 400-kV AC/DC trà Qinghai è Tibet, e sei reti di energia maiò in u sudu, u centru, u l'est, u nord-ovest, u nord-est è a Cina di u Nordu copreranu tutte e pruvince è cità. in u cuntinente.


Tempu di Postu: Aug-20-2022